خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبرداد:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۶۱

استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب مناطق محروم، مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان اختصاص داد که ۶۰میلیارد تومان را در سال جاری و ۹۰میلیارد تومان را در سال آینده پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به تعیین اعتبار برای حل مشکل آب و  فاضلاب مناطق ملاشیه، عین دو، کوی سیاحی، شلنگ آباد، کوی انقلاب حصیر آباد، کوی رمضان، کوی مشعلی و زرگان انتظار می رود هر چه زودتر مشکل آنها حل شده و شهرداری برای تکمیل آسفالت و دیگر خدمات وارد عمل شود.

وی خطاب به مدیران آب و فاضلاب در خواست کرد: با توجه به ابلاغ اعتبارات از سوی وزارت نفت، کار خود را شروع کنند.

شریعتی با انتقاد از توزیع غیر قانونی برخی ماشین های توزیع کننده آب در سطح  شهر، افزود: این ماشین ها به دلیل عدم برخورداری از کد آب توزیع آنها غیر قانونی است و نیروی انتظامی باید با جدیت این کار را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد پلیس راهور و نیروی انتظامی مسئله نظارت بر توزیع آب را جدی نگرفته اند جمع آوری این ماشین ها کار سختی نیست و به زودی باید اقدام شود.

وی در ادامه  خطاب به شهردار اهواز با بیان اینکه یکی از الزامات ساختمان های بزرگ اداری و تجاری، تعریف اتاق مادر و کودک در آنها است، در خواست کرد: در پایان کار ساختمانی احداث فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها، اتاق کودک و مادر پیش بینی شود.به طور حتم میزان مراجعات خانم ها به اماکنی که بیشترین خدمات را دارند بیش از سایر اماکن است.

در پایان، استاندار خوزستان به مدیرکل امور شهری، شهرداری و شورای شهر پیشنهاد کرد: چنانچه در خصوص تعریف اتاق کودک و مادر در فروشگاه ها و اماکن تجاری بزرگ دستورالعملی وجود ندارد، به‌واسطه کارشناسان مربوطه در این مورد به توافق برسند و مقیاس موردنظر برای اتاق کودک و مادر مشخص شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز