خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان:

دولت با تمام قوا آماده خدمت رسانی به مردم خوزستان است / از عهده ریزگردها بر می آییم

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید برای حل معضلات زیست محیطی خوزستان گفت: دولت با تمام قوا آماده خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده به آخرین اقدامات مدیریت بحران استان خوزستان در زمینه مقابله با ریزگردها اشاره کرد و افزود: دولت، 300 میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری و مقابله با ریزگردها درخوزستان اختصاص داده است.

 وی با اشاره به همت شبانه روزی استاندارخوزستان برای حل مشکلات زیست محیطی استان، گفت: با عنایتی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس جمهوری در این زمینه به خوزستان دارند انشالله بزودی می توانیم بر مشکلات زیست محیطی فائق آییم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اهتمام دولت در حل مشکل ریزگردها خاطرنشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به خوزستان دارد و اعتبارات ویژه ای را برای مقابله با ریزگردها اختصاص می دهد.

حاجی زاده خواستار مشارکت بیشتر سازمان های مردم نهاد، دانش آموزان و دانشجویان درنهضت سبز و درختکاری استان خوزستان شد.

 وی از صبر و بردباری مردم خوزستان به ویژه عشایر منطقه قدردانی کرد و با اشاره به مقاومت های مردم این استان درجنگ تحمیلی، گفت: مردم صبور خوزستان با عنایت دولت تدبیر و امید ازعهده این مهمان ناخوانده " ریزگردها" نیز  برخواهند آمد.

 

کد خبر : ۴۶۶۶۴۵