خبرگزاری کار ایران

یادداشت ایلنا؛

انتصابات نرم در استانداری خوزستان/لزوم توجه شریعتی به مناطق حساس تر

در حالی تغییرات فرمانداران و انتصابات جدید در استانداری خوزستان رقم می خورد، که انتظار افکار عمومی بخصوص طیف حامی دولت، در مناطق حساس تر برآورده نشده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، با انتصاب غلامرضا شریعتی بعنوان استاندار خوزستان انتظار می رفت تغییراتی در سطوح فرمانداران و مدیران ارشد استانداری صورت گیرد، هرچند این امر تا حدودی محقق گردیده است، ولی بیشتر این تغییرات در مناطقی صورت گرفته که از حساسیت کمتری برخوردار بوده اند.

شنیده ها در ماه های اخیر حکایت از تغییراتی در مناطق فوق حساس استان داشت، ولی تا کنون این امر محقق نشده و ظاهرا یکی از دلایل این موضوع، دخیل بستن برخی افراد به صاحب نفوذان پایتخت نشین، و ایجاد موج خود ساخته در فضای مجازی بمنظور فشار به استاندار جوان بوده است، موضوعی که باعث گردیده تا استاندار خوزستان، در خصوص این مناطق، فعلا سیاست حفظ شرایط موجود را اتخاذ نماید. موضوعی که می تواند در نهایت، نمره منفی برای دولت تدبیر و امید در پی داشته باشد.

انتظار فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت در خوزستان و برخی شهرستان ها، اصلاح بدسلیقه گی های گذشته می باشد، امری که می بایست پیشتر از اینها محقق می شد.

به هرحال فرصت کمی تا زمان محک نهایی رضایت یا عدم رضایت از عملکرد دولتمردان توسط مردم مانده است و جا دارد در این فرصت اندک، غلامرضا شریعتی استانداری که برای جبران کاستی ها، توسط دولت سکان مدیریت خوزستان را به دست گرفته است، به دور از مصلحت اندیشی، به آنچه یقین پیدا کرده است، جامه ی عمل بپوشاند.

 

 

کد خبر : ۴۶۷۰۸۳