خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از امین یزدانی؛

انتقاد کارشناس فوتبال از انتقال بازیکنان آکادمی فولاد به تیم‌های دیگر/ قرارداد بازیکنان در آکادمی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۵۶

امین یزدانی(کارشناس فوتبال) در یادداشتی نوشت: نوع و شکل قرارداد بازیکنان در آکادمی فولاد چگونه بوده و چرا بازیکنانی که مربیان سال‌ها برای پرورش آن‌ها متحمل زحمات فراوانی شده‌اند را به‌راحتی از دست می‌دهند.

مورد مهم و تعجب‌آوری که در چند روز نظر بسیاری را به خودش جلب کرده، مسئله جابه‌جایی‌های هر روزه بازیکنان رده‌های مختلف سنی پایه فوتبال خوزستان بین سه تیم مطرح فولاد خوزستان، نفت اهواز و ملی حفاری اهواز در رده‌های مختلف فوتبال پایه است.

اگر علاقه‌مندان و کارشناسان این حوزه از فوتبال که از آن بنام فوتبال استراتژیک نام برده می‌شود، در چند روز اخیر به‌دقت بازار نقل و انتقالات بین سه باشگاه مذکور را رصد کنند، متوجه می‌شوند که هر روز چند بازیکن پایه از فولاد خوزستان به نفت اهواز، از حفاری به نفت اهواز و بلعکس در جریان است و گویا تست‌گیری‌های اخیر محلی از اعراب ندارند.

موردی که تعجب بسیاری از علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان فوتبال پایه و مربیان تیم‌های شخصی خوزستانی را برانگیخته، سرعت جابه‌جایی بازیکنان رده‌های مختلف سنی پایه بین سه تیم صنعتی است.

گویی هر سه تیم درصددند تا گوی رقابت را از دیگری برباید تا به‌نوعی بار خود را سنگین ببندد و دیگری را تضعیف کند.

آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال پایه اخیر در این تغییرات و جابه‌جایی‌ها و جذب بی‌رویه بازیکنان، نقشی کلیدی ایفا کرده است.

شگفتی زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بسیاری از بازیکنان پیشین آکادمی فولاد خوزستان که مدیریت آکادمی و مربیان رده‌های مختلف سنی برای شکوفایی، رشد، پیشرفت و توسعه فنیِ آن‌ها زحمات فراوانی کشیده‌اند، به‌راحتی آن‌ها را از دست داده تا به‌آسانی جذب دیگر تیم‌های صنعتی اهواز شوند.

پس نوع و شکل تنظیم کردن و بستن قرارداد با بازیکنان در آکادمی فولاد که برند فوتبال خوزستان بشمار می‌رود، چگونه انجام می‌شود؟

مگر مدیریت آکادمی فولاد، هدف از تشکیل و ایجاد آکادمی و فلسفه وجودی آن را نمی‌داند؟ 

چگونه بازیکنانی را که مربیان آکادمی سال‌ها برای پرورش آن‌ها متحمل زحمات فراوانی شده‌اند، به‌راحتی از دست می‌دهند؟

با چنین دیدگاه و نگرشی که حداقل در این فصل در عدم نگه‌داری از بازیکنان آکادمی صورت گرفته، نکونام و دستیارانش برای محصولات فولاد، تره هم خُرد نمی‌کنند، چه برسد که نیم‌نگاهی به آکادمی بیندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز