خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

سامانه بارشی از یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده خوزستان را فرا می‌گیرد/ صدور هشدار سطح نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۵۷

اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی در یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده به استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در این اطلاعیه آمده است:

از صبح یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه تا اوایل وقت چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه بالا بودن ضرایب ناپایداری و ورود سامانه بارشی باعث رگبار باران همراه با رعد و برق، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با توفان لحظه‌ای و برخاستن گردوخاک همرفتی خواهد بود.

بر اساس این گزارش منطقه اثر این سامانه بارشی اهواز، آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، بستان، بندر ماهشهر، بهبهان، حسینیه، حمیدیه، خرمشهر، دهدز، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، صفی آباد، دزفول، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه خواهد بود.

اداره‌کل هواشناسی خوزستان در پی ورود این سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که اثر مخاطره آن احتمال شکستگی درختان، صاعقه شدید، ریزش تگرگ و کاهش دید ناشی از گردوخاک همرفتی و احتمال آب‌گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق، طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق کوهستانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز