خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

گرد و خاک در راه خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۱۹

اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود توده گرد و خاک به استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و تأثیر آن بر مناطق نیمه غربی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

زمان شروع این رخداد از بعد از ظهر شنبه هفتم اسفندماه تا اواخر وقت همین روز خواهد بود و بر مناطق نیمه غربی استان شامل شهرستان‌های اهواز، باوی، بستان، حمیدیه، خرمشهر، شادگان، شوش، شوشتر، صفی آباد دزفول، کارون و هویزه تأثیر خواهد گذاشت.

این رخداد باعث کاهش دید افقی و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک خواهد شد و لازم است بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

همچنین تا اواسط وقت امروز سامانه بارشی سبب رگبار باران، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی خواهد شد و تا اوایل وقت فردا احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

در شبانه‌روز گذشته شوشتر، امیدیه و آغاجاری با ۲۷.۲ و دهدز با ۸ درجه سانتی به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند و اهواز نیز در همین مدت دمای بین ۲۴.۲ و ۱۵.۴ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز