خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد؛

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات جاده‌ای خوزستان در نوروز/ ورود بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی به استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۰۶

استاندار خوزستان از ورود بیش یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی به استان خبر داد و گفت: باوجود افزایش ۱۵۰ درصدی ترددها شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات جاده‌ای در خوزستان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز یکشنبه هفتم فروردین‌ماه در جلسه شورای راهبری تصادفات استان با اشاره به افزایش ورود مسافر به خوزستان در ایام عید نوروز، اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغم افزایش ۱۵۰ درصدی ترددها، آمار تصادفات در خوزستان ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: ۴۶۰ هزار خودرو با بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی و راهیان نور وارد استان شدند و مشکل خاصی برای آنها پیش نیامد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اسکان مسافران نوروزی به‌خوبی انجام شده و در بحث هتل‌ها، مراکز اقامتی گردشگری، مهمان‌سراها، مدارس، اردوگاه‌ها و نمایشگاه بین‌المللی اهواز در مجموع روند خوبی را شاهد هستیم.

خلیلیان با اشاره به مشکلات شهر اهواز در خصوص آسفالت خیابان‌ها و پارک‌ها، عنوان کرد: از اولویت خدماتی که باید در شهر ارائه شود روشنایی و نورانی کردن خیابان‌ها است‌.

وی بیان کرد: میوه شب عید و کنترل بازار نیز به‌خوبی انجام شده و امید است با تلاش تمامی دستگاه‌ها بتوانیم این شرایط را تا پایان تعطیلات ادامه دهیم.

انتهای پیام/
سعید رضایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز