خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

هدف دولت توسعه سرمایه‌گذاری در خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۰۶

استاندار خوزستان گفت: هدف دولت توسعه سرمایه‌گذاری در استان و کاهش بیکاری از ۱۴.۵ درصد به ۱۰ درصد در بخش اول بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز یکشنبه ۱۶ اسفندماه صادق خلیلیان در حاشیه بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و آبرسانی سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت جدید روند پیشرفت در خوزستان بیشتر شده و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ روستا در سال جاری از آب آشامیدنی برخوردار شدند، افزود: در حال حاضر دولت در حال تکمیل پروژه‌های ناقص گذشته است.

استاندار خوزستان گفت: استاندار خوزستان گفت: طرح آبرسانی غدیر آب ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت استان را تأمین می‌کند که در طرح اضطراری‌ آن تا قبل از تابستان سال آینده کیفیت و کمیت آبرسانی به شهرهای خوزستان ۲ برابر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی و مهار آب‌های سطحی از برنامه‌های دولت برای خوزستان است، عنوان کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده اندیکا، رفع محرومیت، بهبود زیرساخت‌ها و راه‌های روستایی و عشایری در دستور کار است.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در بحث توسعه سرمایه‌گذاری در استان مشغول و از برنامه‌های دولت است بوده و هدف‌گذاری آن کاهش بیکاری از ۱۴.۵ درصد به ۱۰ درصد در بخش اول می باشد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز