خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

شهرستان باغ‌ملک در تلاش برای مدیریت پیک جدید کرونا/ عدم صدور مجوز به برنامه‌های جُنگ شادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۰۳

فرماندار باغ‌ملک از تلاش برای مدیریت و کنترل شرایط کرونایی فعلی تا آغاز تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهروز فرج الهی امروز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ضمن دعوت از مردم برای کنترل رفت و آمدهای غیرضروری در شرایط فعلی، اظهار داشت: شرایط کرونایی جدید باغ‌ملک نارنجی است و تلاش ما در شرایط فعلی کنترل و مدیریت بحران است.

وی افزود: از آنجایی که سخت می‌توان جلوی برگزاری مراسمات عزا و شادی را گرفت و این‌گونه مراسمات در مناطق طایفه‌ای و عشیره‌ای یک عرف است، تلاش ما این است که با کمک ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف این‌گونه برنامه‌ها را مدیریت و در چارچوب‌های نزدیک به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و با مراقبت‌های بیشتری برگزار کنیم.

فرج الهی ادامه داد: از آنجایی که باغ‌ملک یک منطقه توریستی است و به‌زودی شاهد تشدید رفت و آمدهای پیش و درون ایام نوروزی خواهیم بود از هم اکنون برنامه‌های ویژه‌ای را به‌منظور کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در ستاد نوروزی در دستور کار قرار داده‌ایم و مدیریت این شرایط ما را به‌سلامت از پیک جدید عبور خواهد داد.

فرماندار شهرستان باغ‌ملک ضمن اشاره به برگزاری جشن‌های شادی در این فصل تا آغاز نوروز، گفت: ما مخالف شادی نیستیم و به‌منظور تقویت شادی از برنامه‌های فرهنگی دفاع خواهیم کرد، ولی در شرایط فعلی به‌منظور حفظ جان مردم و کنترل وضع فعلی به هیچ برنامه جنگ شادی مجوز نداده‌ایم و تا بازگشت به وضع نرمال اجازه صدور مجوز را نخواهیم داد.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز