خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان خبر می‌دهد؛

برگزاری مراسمات عزاداری چند هزار نفره در باغملک/ فرماندار: تعدادی بازداشت شدند+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۸۰

برگزاری مراسم های چند هزار نفره عزاداری در باغملک باعث وحشت مردم شده است، گویا اقدامات بازدارنده ضعیف بوده یا به هیچ وجه قدرت بازدارندگی نداشته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اگر تمام مناطق عشایری و طایفه‌ای استان خوزستان از برگزاری مراسمات عزاداری و تجمعات در شرایط خطرناک کنونی دست بردارند، باغملک به دلیل عدم برخورد مسئولان، کوتاه بیا نیست.

تصاویری که از برگزاری مراسمات عزاداری چند هزار نفری در این شهر در فضای مجازی منتشر می شود، باعث وحشت مردم شده است، گویا اقدامات بازدارنده ضعیف بوده یا به هیچ وجه قدرت بازدارندگی نداشته اند.

در تازه‌ترین تصاویری که از برگزاری یک مراسم عظیم در این شهرستان به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان رسیده، نشان می‌دهد که هیچ قدرتی توان ممانعت از برگزاری مراسمات در این شهر را ندارد و قانون در برابر برگزارکنندگان این مراسمات به‌شدت ناتوان و منفعلانه عمل می‌کند.

در همین خصوص، محمد نجاتی پور فرماندار باغملک به خبرنگار ایلنا، گفت: « با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با مقامات قضایی و دادستان شهرستان، دستور بازداشت مداح، نوازنده محلی و راننده خودرو دارای بلندگو که در مراسم تشییع جنازه روز گذشته در بهشت‌آباد باغملک شرکت داشتند، صادر شد. » اقدامی که مسبوق به سابقه بوده، ولی بازدارنده نیست.

در همین رابطه برخی از شهروندان طی تماس های مکرر با خبرنگار ایلنا، گفتند: با توجه به بی نتیجه بودن اقدامات مسئولان شهرستان در کنترل و جلوگیری از ازدحامات چند هزار نفری مردم در مراسمات عزا، در شرایط فعلی اگر استاندار خوزستان برای جلوگیری از برگزاری این‌گونه مراسمات در باغملک اقدامی نکند، باید منتظر تداوم فاجعه و افزایش ابتلا و مرگ خود و عزیزانمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز