خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

ضرورت تسریع در رفع مشکلات اهالی پارک صخره‌ای ایذه/ نمایندگان به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۰۰

منطقه پارک صخره ای شهرستان ایذه از جمله مناطق نوسازی است که در فاصله‌ کمتر از صد متر با اداره برق این شهرستان واقع شده، ولی از داشتن امکانات حداقلی مثل چراغ روشنایی معابر محروم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منطقه پارک صخره ای شهرداری ایذه به مجموعه زمین هایی گفته می شود که در سالیان گذشته توسط مدیران وقت شهرداری خریداری شده و در اختیار کارکنان این مجموعه قرار گرفت.

زمین های مذکور پس از مدتی با چند دست واسطه به فروش های متعدد رسیدند.

در حال حاضر مالکان و ساکنان فعلی این مجموعه به شدت از عدم رسیدگی مسئولین شهری نسبت به ارائه خدمات، ناراضی هستند.

نبود آب شرب و روشنایی از عمده مطالبات اهالی منطقه پارک صخره ای ایذه است.

یکی از اهالی این منطقه به خبرنگار ایلنا، گفت: به دلیل تاریکی مطلق در خیابان پارک صخره ای، جرات آمد و رفت نداریم. آدم وحشت می کند، زیرا اراذل و اوباش با استفاده از تاریکی، باعث مزاحمت ما می شوند که بارها در این خیابان مورد آزار و اذیت قرار گرفته ایم و هر چه با مسئولین شهر ایذه تماس می گیریم، کسی به ما کمک نمی کند.

یکی دیگر از این اهالی می گوید: نه آب شرب درستی داریم و نه یک خیابان روشن، این شکل محرومیت حق ما نیست، زیرا ما ایرانی هستیم و مثل سایر شهروندان حقوق قانونی داریم که باید از آن بهره مند باشیم، ولی متاسفانه تا کنون صدای ما یا به گوش هیچ مسئولی نرسیده یا اگر هم رسیده، نتیجه ای برای منطقه نداشته است.

این شهروندان از نماینده مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر ایذه خواستند تا از جایگاه نظارتی خود، پیگیر مطالبات شان از ادارات مسئول  باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز