خبرگزاری کار ایران

در گفت‌ وگو با ایلنا عنوان شد؛

بیداد بی‌آبی در برخی از مناطق ایذه/ مسئولان پاسخگو نیستند + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۳۴

برخی از اهالی ایذه می‌گویند: در شرایط قرمز کرونایی همچنان در بی‌آبی مطلق به سر می‌بریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تماس‌های مکرر برخی از شهروندان ایذه با خبرنگار ایلنا در استان، از بی‌آبی برخی از مناطق در این شهرستان خبر می‌دهد.

یکی از عمده مناطقی که طی این چند روز مردم به دلیل بی‌آبی‌های متمادی به‌شدت نسبت به این موضوع معترض هستند، منطقه حُر واقع در حوالی پارک بهاران «پارک جنگل» است.

یکی از این اهالی، می‌گوید:  در شرایط قرمز کرونایی شهرستان، از میدان هفت‌تیر تا بیمارستان شهر و منازل مسکن مهر دچار بی‌آبی هستند.

این شهروند اضافه کرد: در بیشتر ساعات روز با بی‌آبی سر می‌کنیم و کسی پاسخگو نیست، نه فرمانداری و نه سازمان آب.

یکی دیگر از اهالی این منطقه می‌گوید: از بی‌آبی نابود شدیم، یک هفته می‌شود که دچار بی‌آبی هستیم و  چیزی به نام حمام کردن و  نظافت نداریم.

این شهروند ایذه‌ای افزود: بدتر از این بی‌آبی، تحمل بوی تعفن فاضلابی است که از لوله‌های حمام و آشپزخانه وارد خانه‌ها می‌شود و متأسفانه هیچ مسئولی هم پاسخگوی ما نیست. 

در همین رابطه، رئیس اداره آبفا ایذه به خبرنگار ایلنا، گفت: طی چند روز گذشته شاهد قطعی ممتد برق در ایذه بودیم و به همین خاطر برخی از چاه‌های موجود از کار افتادند و باعث افت فشار آب گردید.

سید رامین موسوی، ادامه داد: این موضوع در بحث آب یک اتفاق طبیعی است. با این توضیح که این افت فشار تنها شامل تعداد محدودی از خانه‌های ایذه شده است.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز