خبرگزاری کار ایران

تداوم شرایط قرمز کرونایی در ایذه/ یاراحمدی : آمار فوتیِ روزانه یک تا سه نفر در ایذه باعث خوشحالی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۵۱

شرایط کرونا در شهرستان ایذه، همان است که بود. قرمز و در برخی مواقع با نوسانات رنگی، متمایل به سیاه.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شرایط فعلی کرونا در شهرستان ایذه بدون تغییر نسبت به چند روز گذشته، در آخرین رنگ‌بندی‌های اعلام شده همچنان قرمز است.

این در حالی است که روز گذشته، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه در ستاد کرونای شهرستان، عنوان کرده بود: باعث خوشحالی است که در این شهرستان فقط روزی یک تا سه نفر کرونایی از دنیا می‌روند.

اما در این سنجش آماری که توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه ارائه شده، یک نکته پنهان و ناگفته هنوز به چشم می‌خورد، اینکه یاراحمدی تعداد مرگ‌ومیر را چگونه محاسبه کرده است؟ «یک تا سه نفر از تعداد بستری‌ها، یا از کل مبتلایان موجود؟». نکته‌ای که می‌تواند از اساس این آمار را زیر سؤال ببرد. همچنان که نحوه اعلام آمار و محاسبه عددی با این نوع ادبیات، می‌تواند باعث جریحه‌دار شدن قلوب مردم داغدیده شود.

ولی آنچه مشهود است، این است که شرایط کرونا در شهرستان ایذه، همان است که بود. قرمز و در برخی مواقع با نوسانات رنگی، متمایل به سیاه. صحت و سلامت این آمار را می‌توان بر اساس آنچه در گورستان‌های شهرستان می‌گذرد به‌سادگی متوجه شد.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز