خبرگزاری کار ایران

در آیین تکریم و معارفه ارائه شد؛

گزارش دستاوردهای تامین اجتماعی خراسان شمالی در دوره سرپرستی سیدی

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۶۴

دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی طی سه سال و 4 ماه سرپرستی سید احمد سیدی سرپرست سابق اداره کل تامین اجتماعی استان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید احمد سیدی، سرپرست سابق اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید این اداره کل به تشریحی از فعالیت ها و دستاوردهای این اداره کل در زمان خدمت خود پرداخت.

وی از جمله دستاوردهای این اداره کل را شامل راه اندازی و اخذ مجوز شعبه دو تامین اجتماعی بجنورد، اخذمجوز و راه اندازی واحد کارگزاری و برون سپاری به بخش خصوصی، مجوز شعبه اقماری راز و جرگلان و ارتقای تیپ شعب شهرستان ها ، افتتاح و بهره برداری ساختمان اداره کل بیمه ای و... عنوان کرد.

سیدی یکی از مهمترین دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی را در بحث تدوین برنامه‌های عملیاتی این اداره کل اعلام کرد که موفق به رتبه سوم کشوری شد .

وی همچنین از کسب مقام دوم کشوری اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در مستند سازی برنامه‌های راهبردی طی سال 95 در بین 27 استان کشور خبرداد .

سیدی یکی از ماموریت های ذاتی تامین اجتماعی را پوشش بیمه ای در دوران سالمندی و از کارافتادگی بیمه شدگان برشمرد.

وی ساختار اشتغال در استان خراسان شمالی در بخش صنعت ضعیف اعلام کرد و گفت: بیشترین ضریب اشتغال این استان در بخش کشاورزی و دامپروری آنهم به صورت سنتی است.

وی محقق شدن شاخص‌های عملکرد سازمان اجتماعی را در استان خراسان شمالی سخت‌تر از استان‌های دیگر کشور دانست و گفت: خوشبختانه با تلاش های ارزنده و خدمات مطلوب کارکنان این اداره کل تاکنون توانستیم خدمات مطلوبی به بیمه شدگان این استان ارائه دهیم.

سرپرست سابق تامین اجتماعی خراسان شمالی تعداد بیمه شدگان اصلی استان را 105 هزار نفر با افراد تحت تکفل 338 هزار نفر اعلام کرد وافزود: همچنین 12 هزار نفر مستمری بگیر ازخدمات تامین اجتماعی استان بهره مند هستند.

وی تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی استان را در سال گذشته 140 میلیارد تومان و تعهدات کوتاه مدت را بیش از 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

گفتنی است سید احمد سیدی، سرپرست سابق اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از مرداد ماه سال 92 سکانداری این اداره کل را به مدت سه سال و 4 ماه برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز