خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری خراسان شمالی:

تاثیرگذاری نقش تامین‌اجتماعی در تولید چرخه اقتصادی استان

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی نقش تامین اجتماعی را برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی واحدهای تولیدی استان بسیار ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود دلپسند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان بر ضرورت نقش تامین اجتماعی در چرخه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: نقش تامین اجتماعی در به حرکت درآوردن چرخه واحدهای تولیدی بسیار ضروری است.

وی با بیان این که تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی، بازار و صنوف و کارگاه ها با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط هستند، گفت: بر همین اساس برای ارتقاء و افزایش تولید نیاز به همکاری و هماهنگی بیشتر سازمان تامین اجتماعی هستیم.

دلپسند اظهار کرد: در گذشته در سیاست‌های کلان در این زمینه محدودیت های وجود داشت اما خوشبختانه با ابلاغ سیاست های جدید محدودیت ها برطرف و تعاملات بیشتر شده است.

وی بیان کرد: در همین رابطه در خصوص بدهی های واحدهای تولیدی و صنعتی راهکارهایی اندیشیده شده و ضروری است تامین اجتماعی در این باره همکاری های لازم را داشته باشد تا چرخه تولید در استان به رونق بیفتد.

وی تامین اجتماعی یکی از پرکار ترین سازمان های کشور برشمرد که جامعه هدف آن اقشار مختلفی از جامعه است که بخش عظیم آن اقشار با درآمد پایین هستند که نیاز است براین این اقشار کار دو چندان در کشور انجام شود.

دلپسند اظهار کرد: وظیفه تامین اجتماعی همراه با تولد یک کودک آغاز می شود و فرآیند تکاملی خود را در زندگی افراد ادامه می دهد.

گفتنی است در پایان این آیین از زحمات صادقانه سید احمد سیدی سرپرست سابق اداره کل تامین اجتماعی و تعاملات مطلوب ایشان با استانداری خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز