خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تامین اجتماعی نقش بسزایی در برقراری عدالت اجتماعی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۵۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تامین اجتماعی نقش بسزایی در برقراری عدالت اجتماعی درجامعه دارد.

سید احمد سیدی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اهمیت نقش سازمان تامین اجتماعی در عدالت اجتماعی برای نسل های حال و آینده، اظهار کرد: بر این اساس سازمان تامین‌اجتماعی با توجه به ماموریت ها و اهدافی که قانون‌گذار برای آن تعریف کرده در برقراری عدالت اجتماعی و مقابله با نابرابری ها اقدامات مناسب و مطلوبی در سطح کشور برای آحاد بیمه شدگان خود به انجام رسانده است.

سیدی مهمترین مسئولیت دولت ها در کشور را سیاست تامین رفاه شهروندان دانست و افزود: در این راستا در بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با تدابیر مهم اقدام به انجام تعهدات بسیار مناسب برای جامعه کارافتادگان ، بازنشستگان و بیمه شدگان کرده است.

وی خطاب به علاقمندان برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی، گفت: کسانی که دارای درآمد بوده  و توانایی پرداخت منابع سازمان را دارند می‌توانند از تعهدات مقرر در قانون این سازمان بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی توجه نکردن کارگران و کارفرمایان استان را در پرداخت حق‌بیمه یک معضل مهم برای جامعه بیمه‌شدگان برشمرد و افزود: این درحالی است که برخورداری از مزایای بیمه تامین اجتماعی در دوران سالمندی و بازنشستگی می تواند در تامین معیشت زندگی و خدمات درمانی آن بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز