خبرگزاری کار ایران

سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد:

۵ میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی وصول شد / طلب ۱۰ میلیاردی تامین اجتماعی از اصناف استان

کد خبر : ۱۴۸۲۷۷

سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ۴۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان کل مطالبات تامین اجتماعی استان در سال جاری فقط ۵ میلیارد تومان وصول شد.

سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ۴۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان کل مطالبات تامین اجتماعی استان در سال جاری فقط ۵ میلیاردتومان وصول شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد، سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ۴۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان کل مطالبات تامین اجتماعی استان در سال جاری فقط ۵ میلیاردتومان وصول شد.
سید احمد سیدی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از مجموع کل مطالبات تامین اجتماعی، ۵ میلیاردتومان در سال جاری وصول و ۱۳ میلیاردتومان تقسیط شده و درحال وصول است.
وی عمده‌ترین بدهکاران این سازمان را شهرداری بجنورد با ۸ میلیارد تومان واصناف با ۱۰ میلیاردتومان اعلام کرد و افزود: دراین راستا نیزکارخانه قند شیروان با۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کارخانه الیاف شیروان با ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و لوله گس‌تر اسفراین با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنان بیشترین بدهکاران سازمان تامین اجتماعی استان هستند.
وی با اعلام اینکه شهرداری بجنورد بالا‌ترین بدهکاری این سازمان را به خود اختصاص داده است افزود: این بدهی شهرداری مربوط به سنوات سال ۹۱-۹۲ است افزود: دراین خصوص شهرداری بجنورد موظف بود تا آخر مهرماه سال جاری تکلیف بدهی خود را باسازمان تامین اجتماعی وصول کند که درحال پیگیری به منظور تهور با شهرداری بجنورد هستیم.
وی همچنین از مطالبات ۲۷ میلیاردتومانی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی استان خبرداد و گفت: از این مبلغ ۱۲ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان برای کارفرمایان تقسیط شده از سوی سازمان که تا پایان سال جاری اقساط خود را پرداخت کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز