خبرگزاری کار ایران

رئیس دامپزشکی نیشابور خبر داد:

کشف و ضبط بیش از یک تن گوشت مرغ فاسد از یک مرکز بسته بندی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۲۸

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور از کشف و ضبط یک تُن و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ از یک مرکز بسته بندی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی بازدید اکیپ نظارت بر فرآورده های خام دامی یک تن و ٨٠٠ کیلوگرم مرغ بسته بندی و شنسل مرغ به علت نامطلوب بودن شرایط ارگانولپتیکی توقیف و پس از نمونه برداری و انجام آزمایشات لازم غیر قابل مصرف تشخیص داده و با حکم دادستان نیشابور در کشتارگاه طیور تبدیل به پودر ضایعات شد. 

وی در ادامه افزود: در مراکز بسته بندی باید مراحل بهداشتی بسته بندی نگهداری برودت و استحصال مرغ برابر دستورالعمل های دامپزشکی رعایت شود در غیر اینصورت با افزایش بار میکروبی محموله فاسد و غیرقابل مصرف خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید مواد پروتئینی به لیبل و تاریخ مصرف و انقضا بسته بندی ها توجه کنید و در گوشت قرمز لیبل و مهر دامپزشکی بایستی روی لاشه گوشت نصب شده باشد که لیبل الصاقی واجد تاریخ تولید فرآورده است. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۴٣٣٣٠٠۴٢ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز