خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی رئیس شورای شهر مشهد به مدیران و کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۲۷

رئیس شورای اسلامی مشهد در پیامی نوروزی رئیس شورای اسلامی مشهد به مدیران و کارکنان شهرداری خدا قوت گفت.

به گزارش ایلنا متن این پیام به شرح زیر است:

انتهای این قصه سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود

تقویم اتاق، پایان سال را نمایش می دهد. و این یعنی برگی دیگر از برای ثبت درجریده تاریخ و داوری های دقیق و هوشمندانه اش، به یادگار گذاشتیم. سالی که سپری شد، چونان گذشتگانش بوم رنگارنگی داشت . هم لب های مان از تصاویرش به شادی گشوده شد و هم گاه چشم های مان در سرخی اندوه مدفون گشت.

روزها که از پی هم می گذشتند، هیچ گاه یاد زانوان، دستها و چشم های مردان و زنانی که از سرِ مسئولیت و پیمان خویش با مردم، خستگی و نومیدی را به ستوه آورده بودند، از خاطرم نرفت.

شاهد بودم که چگونه از برای به پاداری امروز و فردای روشن و آباد شهر از هیچ تلاشی فروگذار نکردید. چه اوکه از بهر پاک بانی زمین را محبت بخشید و چه او که اداره کلان شهر خواب را ازچشمانش ربوده بود.

درآستانه پایان سال، بر یکایک شما درود می فرستم و خاضعانه خسته نباشید می گوییم. شما که همت را آموزگار و صبر را اسوه شدید و نگذاشتید منتخبان مردم لحظه ای را به نگرانی و دغدغه بگذرانند.

آرزومندم درسال جدید، قاصدک امیدتان هیچ گاه از پرواز بلندش فروننشیند و سالی پر از مهر، روشنی و نعمت را در مجاورت امام رأفت و بخشایش سپری نمایید.

خداقوت - محمدرضا حیدری 29 اسفندماه 1396

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز