خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خواف مطرح کرد:

توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در دستورکار بهزیستی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۷۲

فرماندار شهرستان خواف گفت : توانمند سازی خانواده های تحت حمایت در دستور کار بهزیستی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خواف، ریاست و کارکنان بهزیستی شهرستان خواف در سال جدید به دیدار فرماندار این شهرستان رفتند.

در ابتدای این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان خواف با تبریک سال جدید به تشریح فعالیت های بهزیستی در سال گذشته پرداخت و خلاصه ای از اقدامات انجام شده در واحدهای زیر مجموعه این اداره شامل مناسب سازی اماکن جهت تردد معلولین، توزیع وسایل کمک توانبخشی به جامعه هدف ، توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ، ایجاد گروه های همیار، پرداخت شهریه دانشجویان ، اجرای طرح غربالگری اوتیسم ، غربالگری بینایی ، غربالگری شنوایی، افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی، افتتاح نمایندگی خدمات بهزیستی بخش سلامی و .... را تشریح کرد.

در ادامه فرماندار خواف با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد آسیب های اجتماعی به لزوم انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در مورد دو آسیب طلاق و اعتیاد تاکید کرد و افزود : به دلیل بافت و فرهنگ سنتی شهرستان خواف از لحاظ آسیب های اجتماعی نسبت به سایر شهرها در سطح پایین تری قرار دارد اما بازهم دستگاه های مسئول باید نسبت به اجرای برنامه ها جدیت بیشتری نشان دهند .

پهلوان نژاد همچنین به توانمند سازی خانواده های تحت پوشش و ایجاد اشتغال با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و فروش محصولات تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز