خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات‌مدیره پدیده‌شاندیز در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی جز سهامداران در نتیجه تجمع و اعتراضات ضرر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۰۲

عضو هیات مدیره جدید پدیده شاندیز گفت: بنده تاکید می‌کنم در نتیجه تجمع و اعتراضات سهامداران، کسی متضرر نمی‌شود جز خودشان.

احمد نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: مدیرعاملی سید محسن شوشتری در پدیده قطعی شده و بنا به وکالت داده شده توسط سهامداران قبلی در مرحله قانونی ثبت است.

عضو هیات مدیره پدیده شاندیز درباره اعتراض و تجمع سهامداران پدیده عنوان کرد: به هر حال سهامداران پدیده هم دنبال تعیین تکلیف‌شان هستند، حق دارند و می‌خواهند سهام یا مطالبات‌شان تعیین تکلیف شود اما این امکان در شرایط فعلی مهیا نیست، چرا که اموال و دارایی آنان در پروژه خوابیده و پروژه هم در حال حاضر تعطیل است.

شهردار اسبق مشهد با بیان اینکه پرداخت مطالبات مردم در صورتی امکان‌پذیر است که پروژه فعال شود، ادامه داد: فعال‌شدن پروژه مستلزم دریافت وام یا جلب مشارکت سرمایه‌گذار در محیطی آرام و به دور از تنش است.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۷ ماهه پدیده‌شاندیز خاطرنشان کرد: این پروژه ۱۷ ماه خوابیده است و طبیعتا راه‌اندازی آن کار آسانی نخواهد بود چرا که پدیده به شرکت‌های مختلفی از جمله آب، برق، گاز، مالیات، بیمه و دستگاه‌های اجرایی بدهکار است که البته این بدهی‌ها با حمایت استانداری، دستگاه‌های قضایی و سایر سازمان‌ها در آینده پرداخت خواهد شد.

نوروزی یادآور شد: خروج از این بن‌بست زمان‌بر است و این امر تنها در صورت حمایت کامل مسئولان استان، کشور و همچنین تعامل سهامداران امکان‌پذیر خواهد بود.

کسی جز سهامداران در نتیجه تجمع و اعتراضات ضرر نمی‌کند

عضو هیات‌مدیره پدیده درباره نامه سهامداران پدیده‌شاندیز به مقام معظم رهبری افزود: بالاخره سهامداران هم مشکل دارند و برای حل مشکل‌شان به همه مسئولان، مقامات و مراجع قضایی متوسل می‌شوند.

شهردار اسبق مشهد با اشاره به تلاش دستگاه‌های قضایی در رفع مطالبات سهامداران خاطرنشان کرد: تمامی مقامات استانی با تمام توان سعی دارند مشکلات مربوط به پدیده را حل و فصل کنند.

وی درباره تجمع و اعتراضات اخیر سهامداران عنوان کرد: بنده تاکید می‌کنم، در نتیجه تجمع و اعتراضات سهامداران کسی متضرر نمی‌شود جز خودشان چراکه راه‌اندازی پروژه نیازمند پول و جذب سرمایه‌گذار است، حال آن‌که این اقدام تنها موجب تشویش اذهان سرمایه‌گذاران و هراس آنان از پذیرش سرمایه‌گذاری در این پروژه خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه قطعا این تجمعات احساس خوبی در سرمایه‌گذار ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: تنها نتیجه حاصله از این اعتراضات ضرر و زیان خود سهامداران است، البته شاید خود سهامداران هم به طور مستقیم متوجه این موضوع نباشند.

عضو هیات‌مدیره پدیده‌شاندیز با اشاره به تجمع و اعتراض سهامداران تهرانی در رستوران پدیده در تهران اظهار کرد: منافع حاصله از این پروژه از آن سهامداران است، حال اگر تجمع آنان به طور مثال موجب تعطیلی رستورانی شود تنها متضرران این تجمعات سهامداران خواهند بود چرا که تعطیلی رستوران اولین ضرر و زیان را برای ذی‌نفعان آن یعنی سهامداران دارد.

شهردار اسبق مشهد با اشاره به تعهدات پهلوان مبنی بر ارزش هر سهم به قیمت ۱۲ هزار تومان، افزود: آقای پهلوان تعهد کرده‌اند قیمت هر سهم ۱۲ هزار تومان است و اظهار کرده‌اند اگر قیمت سهام ریزش پیدا کرد از سهام ایشان کاسته و به سهام سهامداران افزوده شود.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای صورت گرفته ارزش هر سهام پدیده حدود ٣ الی۴ هزار تومان برآورد شده، از این رو برای جلوگیری از ضرر سهامداران باید دو برابر سهام مازاد از سهامداران عمده کسر و به آنان تعلق گیرد تا بتواند جوابگوی تعهدات صورت گرفته باشد.

نوروزی با اشاره به برگزاری ۱۱ جلسه طی یک‌ماه گذشته افزود: به غیر از جلسات پراکنده از ابتدای سال‌جاری حدود ۱۱ جلسه هیات‌مدیره برگزار و طی این جلسات علاوه بر تعیین مدیرعامل، مکانیزم و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات پیش‌بینی شده و علاوه بر آن قرار شده مدیرعامل گزارش شناخت مجموعه را تکمیل و جهت اجرایی‌کردن راهکارها پیشنهاد خود را ظرف یک هفته ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز