خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در گناباد و شهرهای جنوبی استان حل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۲۵

آماده سازی، زیر ساخت، تسهیلات، پروانه و ساخت، سایت های یونسی، بجستان، گناباد، بیدخت، کاخک، روشناوند در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و مدیر کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در برخی از سایت ها مسئله کمبود زمین وجود داشت اما با همکاری نهادهای محلی و پیگیری‌های فرماندار و دستگاه‌های ذی‌ربط استانی مسئله زمین به ویژه در شهرستان گناباد را حل کردیم.

جواد خدایی در دومین دور بازدیدهای میدانی از پروژه ها و سایت های نهضت ملی مسکن در شهرهای گناباد، بجستان، بیدخت، روشناوند و یونسی با اشاره به اینکه در برخی از سایت ها مسئله کمبود زمین وجود داشت اما با همکاری نهادهای محلی و پیگیری‌های فرماندار و دستگاه‌های ذی‌ربط استانی مسئله زمین به ویژه در شهرستان گناباد را حل کردیم، افزود: لذا مقرر شده است اقدامات لازم برای آماده سازی در سایت‌ها با سرعت بیشتری پیگیری شود. زیر‌ساخت در سایت‌های با تاخیر انجام می‌شد و با دستوری که امروز صادر شد و با برنامه ریزی دستگاه های مسئول به ویژه آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق استان و شهرستان پیگیری های ویژه انجام شود تا سایت‌ها پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته باشند. 

خدائی ادامه داد: شهرستان گناباد، کاخک و رشتخوار جزو شهرهای پیشرو و پیشگام بوده‌ و یکی از دلایل این امر همدلی و اتحادی است که بین مسئولان و مردم وجود دارد، به تبع مشکلات و چالش ها نیز وجود دارد. وقتی وارد سایت‌های مختلف می‌شویم می‌بینیم که مردم در ساخت‌ پیشگام هستند. 

 وی ادامه داد: خبر خوبی که برای مردم شهرستان گناباد داریم این است که در سفر قبلی ما تسهیلات روستایی مشکلات زیادی داشت که در جلسه فرمانداری بحث‌های مختلفی انجام شد تا روند کار اصلاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز