خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

تبدیل آرای قطعی قلع کمیسیون ماده ۱۰۰ به عوارض و جریمه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۳۳

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از امکان تبدیل آرای قطعی قلع کمیسیون ماده ۱۰۰ صادره تا پایان سال ۱۴۰۰ به عوارض و جریمه در تعیین تکلیف پرونده‌های مشمول بند "ت" تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و در نهایت افزایش رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عبدالله زاده با اشاره به این قانون، گفت: طبق مساعدت قانونی صورت گرفته در بند "ت" تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و به منظور تبدیل آرای قلع به عوارض و جریمه تعیین تکلیف ساختمان‌ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهر‌ها ساخته شده که تا پایان سال ۱۴۰۰ پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها طرح و منجر به صدور رأی قطعی شده است، در صورتی که ملک موردنظر واجد شرایط مندرج در دستورالعمل و بخشنامه ابلاغی به مناطق شهرداری باشد، می‌تواند به عوارض و جریمه تبدیل شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال با مراجعه به شهرداری مناطق برای تکمیل فرآیند اداری اقدام کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: جرایم موضوع این قانون قابلیت تقسیط و تخفیف ندارد و در صورت عدم واریزی نقدی و صددرصدی (۱۰۰%) عوارض و جریمه تا سی‌ام دی‌ماه سال جاری، مجددا به حکم اولیه بازخواهد گشت و مشمول قلع خواهد شد.

عبدالله زاده اظهارداشت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شهرداری مناطق یا سایت www.Official.mashhad.ir و www.shahrsazi.mashhad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز