خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد؛

آزادسازی ۶ هکتار از اراضی منطقه ۱۲ مشهد با دستور قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۰۷

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: با عنایت دستور قضایی مبنی بر برخورد با تخلف ۲۳ مورد دیوارکشی و تفکیک غیرمجاز در حریم منطقه ۱۲، نسبت به اجرای رأی کمیسیون ماده صد و بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام لازم صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عبدالله زاده گفت: با اجرای این دستور در مجموع مساحتی در حدود ۶ هکتار از اراضی حریم منطقه ۱۲ آزادسازی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که به رفع خطر از بنا‌ها و دیوار‌های شکسته و خطرناک واقع در معابر عمومی و کوچه‌ها و اماکن عمومی اشاره دارد، در همه موارد مربوط به رفع خطر از بنا‌ها و ... و رفع مزاحمت‌های مندرج در ماده فوق، شهرداری پس از کسب نظر مأمور فنی خود، به مالکین یا صاحبان اماکن یا صاحبان ادوات منصوب، ابلاغ مهلت‌دار متناسبی صادر می‌کند و اگر دستور شهرداری در مهلت معین به‌موقع اجرا گذاشته نشود، شهرداری رأساً با مراقبت مأمورین خود اقدام به رفع خطر یا مزاحمت می‌کند و هزینه مصروف را به‌اضافه ۱۵ در صد خسارت از متخلف دریافت خواهد کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: مدیریت شهری برای حفظ جان و مال و سلامت شهروندان از قانون به‌طور کامل تبعیت نموده و آن را اجرا خواهد کرد؛ لذا شهروندان گرامی باید ضمن احترام به حقوق عامه، نسبت به رعایت ضوابط و قوانین موجود اقدام کرده و خود و دیگران را دچار مشکلات مترتب بر تخلف و قانون‌شکنی نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز