خبرگزاری کار ایران

اولین همایش سراسری خیرین آبرسان کشور در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۸۱

اولین همایش سراسری خیرین آبرسان کشور با شعار "هدیه یک جرعه لبخند" در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، عضو هیات مدیره مجمع خیرین آب کشور در این همایش از آبرسانی به نقاط محروم و روستاهای مواجه با تنش آب شرب به عنوان یک اقدام پر ثواب نام برد که منجر به پاداش معنوی برای فرد خیر می شود.

جلیل بشارتی با اشاره به اقدامات ۴۳ سال گذشته در حوزه های تامین آب، برق،  گاز، راه و... عامل اصلی بروز مشکل در حوزه آب بر خلاف سایر حوزه ها را کاهش بارش ها و استمرار پدیده خشکسالی دانست و از خیرین خواست در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) هم قسم و متعهد شوند که پس از بازگشت به شهرها و استان های خود ، نسبت به تشویق دیگران برای حضور و مشارکت در عرصه آبرسانی اقدام کنند.

در ادامه پدر آبرسان کشور به نتایج اعمال خیر و نیک اشاره کرد و افزود: اگر کسی همه تعهدات خود را انجام دهد خوش حساب نیست بلکه وظیفه شناس تلقی می شود

حاج اکبر ابراهیمی با بیان اینکه آنکه بیشتر انفاق می کند بیشتر نصیبش می شود خاطر نشان کرد :عزت و ذلت فرد دست خدا نیست بلکه به اعمال انسان بستگی دارد .

وی که تاکنون اقدامات خیر خواهانه فراونی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی ، درمانی و... انجام داده است و همچنان خود را بدهکار مردم میم داند متذکر شد: ممکن است برخی اتفاقات را در حد بسیار ساده انگاشته شود ولی ثمرات و برکات فراوانی در پی دارد که می تواند باقیات صالحات برای فرد باشد.

استاندار خراسان رضوی نیز با بیان چالش ها و مشکلات در این استان، بر نقش افراد خیر  نیکو کار در رفع معضلات موجود تاکید کرد.

یعقوبعلی نظری با اشاره به ضرورت ها و اصلاح ساختارها در استان گفت: دولت به تنهایی نمی تواند عقب ماندگی های گذشته را جبران کند و نیازمند مساعدت خیرین و مشارکت عمومی است .

وی یکی از نیازهای اساسی خراسان رضوی را با توجه به هفت میلیون جمعیت ثابت و دو میلیون جمعیت شناور، موضوع تامین آب شرب اعلام کرد و افزود: ادامه پدیده خشکسالی ، گستردگی استان و پراکندگی روستاها ، مشکلات تامین آب در استان را دشوار کرده است و خیرین می توانند با ورود به این عرصه پرچمدار تشویق مردم برای مشارکت در آبرسانی به نقاط محروم باشند . 

در پایان تمبر اختصاصی حاج اکبر ابراهیمی ، پدر آبرسان کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز