خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

نظارت مستمر سازمان حمل‌ونقل و بار درون شهری بر میادین میوه و تره‌بار مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۹۶

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح های ویژه نظارت و بازرسی این سازمان در میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید جعفر شمس در این خصوص، گفت: میادین میوه و تره بار از جمله نقاطی هستند که در سطح شهر مشهد به‌عنوان مناطق حساس شناسایی شده و نیاز به نظارت بیشتری در حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری دارند.

وی با اشاره به کانون های تجمع ناوگان حمل و نقل بار درون‌شهری، افزود: از جمله تخلفاتی که در میادین میوه و تره بار رخ می‌دهد اضافه تناژ و عدم ایمن سازی بار است که مخاطرات زیادی را به‌مراه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا طرح های ویژه ای به‌صورت مستمر توسط گشت های نظارت و بازرسی این سازمان اجرا می‌شود که در تازه ترین طرح انجام شده، بیش از ۲۰۰ خودرو باری مورد بررسی قرار گرفت که ۵۵ خودرو اعمال قانون شدند.

شمس با تاکید بر لزوم رعایت قوانین حمل نقل بار از سوی ناوگان باری، گفت: علاوه بر میادین میوه و تره بار، سایر نقاط حساس شهر نیز به‌صورت شبانه روزی زیر چتر نظارتی این سازمان قرار دارند و سیستم حمل و نقل بار درون‌شهری به دقت توسط ناوگان بازرسی سازمان رصد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز