خبرگزاری کار ایران

تهیه زائر کارت به منظور سهولت زائران در حمل ونقل عمومی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۴۶

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: زائر کارت های یکبار مصرف به منظور سهولت در حمل و نقل زائران در سطح شهر تهیه شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی بدیع فرخد با اعلام این خبر بیان کرد: زائر کارت ها به منظور حمل و نقل آسان زائرانی که به مشهد سفر می کنند، از سوی مدیریت شهری تهیه شده است.

وی در خصوص تفاوت زائر کارت با من کارت گفت: من کارت ها قابلیت شارژ چندباره را دارد، اما زائر کارت یکبار مصرف است و اعتبار ثابت دارد.

بدیع همچنین افزود: هزینه زائر کارت ها متفاوت است و قیمت بدنه کارت ۱۰ هزار تومان است و به طور مثال زائرکارتی که داخل آن ۴۰ هزارتومان یا ۲۰ هزار تومان اعتبار داشته باشد،به مبلغ ۵۰ و۳۰ هزار تومان به فروش می رسد ولی با مساعدت شورای شهر و شهرداری به دلیل حضور زائران بعد از دوسال کرونا و همچنین سخنرانی رهبری و تسهیل در رفت و آمد عمومی  برای مسافران، نوروز امسال زائرکارت ها شامل تخفیف در فروش شد و فقط هزینه اعتبار داخل کارت از زائران گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری در ادامه افزود: باتوجه به اینکه حضور زائران در مشهد به صورت پیوسته و مدام است، زائرکارت ها در تعداد بالا چه در ایام نوروز و چه برای زمان های دیگر در نظر گرفته شده است.

بدیع با اشاره به فروش زائرکارت ها درسطح شهر تصریح کرد: این کارت ها در باجه های فروش من کارت، دکه های راهنمای زائر به فروش می رسد و زائران می توانند از این مراکز زائرکارت را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز