خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی به مساحت ۱۶هزار مترمربع در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۸۲

سرپرست شهرداری مشهد از بهره برداری و افتتاح ۹ پروژه ورزشی و تجهیز تعدادی فضاهای ورزشی در مناطق مختلف شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد اصغری در این خصوص گفت: همزمان با مبعث پیامبر اعظم (ص) تعداد ۹ زمین ورزشی روباز، آسفالته و چمن مصنوعی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در مناطق مختلف شهر به بهره برداری رسید.

وی افزود: در کنار این زمین ورزشی تعدادی پارک و مجموعه ورزشی نیز به تجهیزات ورزشی مجهز شده و برای استفاده مردم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل مجموعه‌های ورزشی روباز بوستان مطهر و بوستان بانوان پردیس در منطقه۲، مجموعه‌های ورزشی روباز و آسفالته ۲۲بهمن و زمین ورزشی خواجه ربیع در منطقه ۳، زمین ورزشی روباز کرامت در منطقه ۵، چمن مصنوعی رجا و شهید بهشتی در منطقه ۶ و چمن مصنوعی بوستان کوهسنگی در منطقه ۸ می‌شود.

وی ادامه داد: ‌مصوبه پروژه‌های زودبازده از اولین مصوبات شورا بود و در فاز اول این طرح و طرح تحول ساماندهی با مشارکت مردم و نظر شهروندان و شورای محلات، ‌۴١٠ پروژه شناسایی و ٨٠٠ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

اصغری بیان کرد: بهره برداری از ۹ پروژه امروز و مراسم رونمایی از دیوارنگاره شهدا ثمره همین مصوبات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز