خبرگزاری کار ایران

بهینه سازی زمان بندی چراغ‌های فرمان‌دهی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۳۲

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بهینه سازی عملکرد زمان بندی و فازبندی چراغ های فرمان‌دهی در تقاطعات شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش بار ترافیکی در معابر شهری مخصوصا در هسته مرکزی شهر و با هدف هماهنگ سازی و  بهینه سازی فازبندی و زمان بندی چراغ‌های فرمان دهی سطح شهر، بازنگری لحظه‌ای عملکرد تقاطعات هوشمند در دستور کار کارشناسان مرکز کنترل ترافیک قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: در این راستا نشست‌هایی تخصصی با حضور کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار کرده‌ایم تا ضمن ایجاد هماهنگی و تعامل بین حوزه‌های درون سازمانی و برون سازمانی، راهکارهای عملی برای بهینه سازی عملکرد چراغ‌های فرمان دهی در تقاطعات بررسی و مشخص شود.  

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک ضمن اشاره به اینکه شهر مشهد به لحاظ استفاده از تجهیزات نوین و فرآیندهای هوشمند سازی تقاطعات فرماندهی در کشور پیشرو است تاکید کرد: برای رسیدن به وضع مطلوب در حوزه مدیریت هوشمند تقاطعات نیازمند بررسی وضع موجود، انجام مطالعات کارشناسی گسترده، بررسی چالش های پیش رو و مشخص کردن تابع هدف هستیم. 

سمیعی ابراز امیدواری کرد هوشمند سازی عملکرد تقاطعات فرماندهی موجب کاهش ترافیک، بهبود شاخص های سفر، ارتقاء ایمنی و کاهش نقش نیروی انسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز