خبرگزاری کار ایران

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۳۳

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید چراغچی حدفاصل میدان شهید فهمیده و قائم(عج) خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی در این خصوص گفت: عبور عرضی افراد در بزرگراه ها و معابر شریانی و سرعت زیاد خودروها، مهم ترین دلیل بروز تصادفات و تلفات جانی عابران پیاده است.  

وی با اشاره به نقش مهم اجرای پروژه های حمل و نقل انسان محور در تامین ایمنی و تسهیل در تردد عابرین پیاده در سطح شهر افزود: بر همین اساس و در راستای کاهش مخاطرات جانی و مالی برای رانندگان وسایل نقلیه و عابرین پیاده احداث پل های عابر پیاده در معابر بزرگراهی و پر خطر در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: اجرای پروژه احداث پل عابر پیاده حدفاصل میدان شهید فهمیده و قائم (عج) با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی صورت گرفته که طراحی و نظارت بر اجراء پروژه بر عهده سازمان ترافیک قرار دارد. 

سمیعی در پایان خاطر نشان کرد: این پل عابر پیاده که ۹۰ متر طول و از کف خیابان ۵/۵ متر ارتفاع دارد؛ هم اکنون در ایستگاه آخر عملیاتی قرار داشته و تا اواخر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز