خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری مشهد:

بوستان خطی 6 هکتاری اسماعیل‌آباد در کمتر از 18 ماه احداث خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۲۳

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بوستان خطی اسماعیل‌آباد گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده برای احداث این بوستان ۶ هکتاری ۱۸ماه زمان درنظرگرفته شده است که تلاش می‌کنیم زودتر از ۱۸ماه این بوستان را آماده بهره‌برداری کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد اصغری در مراسم بهره‌برداری رسمی از پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی اسماعیل آباد که با حضور استاندار خرسان رضوی، فرماندار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد افزود: با توجه به تأکیدات در خصوص ساماندهی محدوده کال اسماعیل‌آباد، پل شهید اشکذری و مسیرهای دسترسی اجرا شده و اکنون به‌طور رسمی بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی اضافه کرد: همزمان با آن نیز اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی حاشیه کال اسماعیل‌آباد هستیم که برای این پروژه حدود ۶۲میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه برای اجرای بوستان خطی ۶هکتاری اسماعیل آباد ۱۸ماه زمان درنظر گرفته شده است اظهار کرد: اما به دنبال این هستیم تا با تلاش همکارانم در مدیریت شهری این زمان را کوتاه‌تر کرده و بوستان را برای استفاده در اختیار مردم منطقه قرار دهیم.

اصغری ادامه داد: امیدواریم مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد با اجرای پروژه‌های زیرساختی کاهش پیدا کرده و مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز