خبرگزاری کار ایران

اسکان اضطراری ۳۶۰ مسافر گرفتار برف در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۸۳۸

فرماندار گناباد گفت: در پی بارش شدید برف و لغزندگی سطح جاده‌ها، ۳۶۰ مسافر گرفتار برف در شهرستان گناباد اسکان اضطراری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: در پی بارش شدید برف و لغزندگی سطح جاده‌ها ۳۶۰ مسافر ۹ دستگاه اتوبوس بیرجند به سمت مشهد و ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه شخصی در طول مسیر و در محل مرقد علامه بهلول گنابادی و مسجد روستای نجم آباد شهرستان گناباد اسکان اضطراری شدند. علاوه بر مواد غذایی اقلام مورد نیاز مانند پتو و نان و چای در بین مسافران توزیع شد.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش شدید برف و یخبندان در محور‌های مواصلاتی طی چند روز آینده علاوه بر این ۲ مکان، سه محل اسکان اضطراری دیگر و در مجموع پنج مکان در این شهرستان برای اسکان مسافران در راه مانده و گرفتار در برف در طول جاده‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناباد ادامه داد: با هماهنگی با مدیریت جهاد کشاورزی گناباد تعدادی نانوایی در این شهر برای پخت نان مورد نیاز مسافران در راه مانده به صورت فوق العاده و تا پاسی از شب فعال بودند.

نصیری بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف، محور مواصلاتی کوهستانی گناباد به سمت فردوس استان خراسان جنوبی از سه شنبه شب تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی تصریح کرد: همچنین جاده کاخک گناباد به سمت سرایان استان خراسان جنوبی هم که از عصر سه شنبه به دلیل کولاک شدید برف مسدود شده بود همچنان بسته است و امکان تردد در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز