خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار رشت از دو واحد تولیدی مستقر در شهر صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۷۴

فرماندار رشت در بازدید پیگیری از روند رفع موانع تولید دو واحد صنعتی مستقر در شهر صنعتی، اظهار داشت: باید با حمایت‌های قانونی اجرایی و قضایی، موانع رونق تولید ملی رفع و جاده توسعه فعالیت‌های تولیدی باز شود.

به گزارش ایلنا از رشت،حمیدرضا امام پناهی در بازدید مجدد از دو واحد تولیدی شرکت صنایع ورق ایران و صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب، ضمن پیگیری روند رفع موانع احصاء شده در بازدید قبلی، با بیان این مطلب که حضور مجدد اینجانب در این دو واحد در راستای عزم دولت سیزدهم و تاکید استاندار مبنی بر نتیجه بخشی اقدامات رافع موانع و تحقق وعده‌ها صورت می پذیرد؛ اظهار داشت: تاکیدات و نامگذاری سال‌های اخیر با رویکرد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، نشانگر حساسیت توجه به مقوله تولید، اشتغال و اقتصاد بوده و در مقطع کنونی حمایت از کسب و کارها و منابع انسانی توانمند مدیریتی و کارگری، نقش تعیین کننده ای در تقویت تولید و اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی خواهد داشت.

فرماندار رشت ضمن تقدیر از خواست و همراهی مسئولین بخصوص مدیران دستگاه قضایی در برطرف نمودن مشکلات حوزه تولید و با اشاره به این مطلب که تلاش‌ها باید به اشتغال زایی، انتفاع مردم و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور بیانجامد؛ گفت: با اراده موجود و حمایت‌های قانونی اجرایی و قضایی، موانع رونق تولید ملی رفع و جاده توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی باز خواهد شد.

امام پناهی با ذکر این نکته که استقرار بزرگترین کارخانه هوله بافی کشور و فعالیت خط تولید انواع ورق های پلیمری در شهرستان رشت، ظرفیت مناسبی برای افزایش ضریب اشتغال جوانان شهرستان و پاسخ به نیاز بازار داخلی فراهم آورده، تصریح کرد: در صورت دریافت حمایت های لازم، این دو واحد از توان رقابت با تولیدات مشابه خارجی برخوردار می باشند.

وی افزود: در صورت در اختیار گذاردن فضای لازم برای توسعه محیط کارگاهی شرکت صنایع ورق ایران و همچنین رفع مشکلات بانکی و قضایی شرکت پیشرو تاب (هوله برق لامع)، این دو واحد امکان افزایش دو برابری اشتغال موجود را خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر این مطلب که توانمندی صنعتگران کشورمان همیشه اقتصاد و اشتغال را در برابر تکانه های مختلف محافظت کرده است، خاطرنشان کرد: هر جا اراده کرده ایم، توانسته ایم کالاهایی ارزان تر و با کیفیت تر از مشابه خارجی تولید و اعتماد بازارهای داخلی و خارجی را جلب نماییم.

رئیس کل دادگستری استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این بازدید حضور داشته و از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز