خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

خسارات قطع ناگهانی برق در واحدهای صنعتی از محل بیمه‌ها پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۸۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برق واحدهای تولیدی نباید بدون هماهنگی قطع شود و درصورتی که واحد صنعتی به دلیل قطع بدون هماهنگی برق آسیب دید باید خسارات آن از محل بیمه‌ها و یا با کمک برق پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم پیله فروش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که صبح امروز برگزار شد، گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اعمیت بالایی برخردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: پیش از این یک درصد ارزش افزوده به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص می‌یافت که حذف شده است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده 300 میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها اختصاص داده شده که البته پرداخت آن زمان بر خواهد بود، با همکاری صاحبان صنایع هم می‌توان بخش‌هایی از هزینه‌ها را تامین کرد.

این مسئول ادامه داد: اصلاح دوربرگردان‌های محدوده شهرک صنعتی لیا در جاده بوئین زهرا و روکش آسفالت بلوار اصلی شهرک از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برای حمایت از تولید از تمام ظرفیت‌های مختلف استان استفاده شده و لازم است دستگاه‌های مختلف و بانک‌ها هم همراهی لازم را داشته باشند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز