خبرگزاری کار ایران

بیش از ۶۳ هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۹۱

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار تن شکر و بیش از ۱۳ هزار تن انواع برنج در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، وحیدرضا فریدونی با اشاره به تامین، ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی به عنوان یکی از وظایف ماهوی این اداره کل در سطح استان اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و سهمیه‌های ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۵۰ هزار تن شکر و بیش از ۱۳ هزار تن انواع برنج در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام اساسی طی مناسبت‌های مختلف نیز به دنبال اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان راهی بازار شده است، افزود: از این میزان شکر توزیع شده ۴۷۰۰ تن طی طرح ضیافت، ۳۰۰ تن در ماه محرم و صفر و بیش از ۱۶ هزار تن در راستای مصوبات تنظیم بازار و نیز ۲۹ هزار تن به عنوان سهمیه صنف و صنعت استان توزیع شده است.

فریدونی نرخ توزیع کالاهای اساسی توزیع شده در بازار را نرخ مصوب دولتی اعلام و تصریح کرد: شکر مورد نیاز خانوار در طرح‌های مختلف به قیمت ۱۱۵ هزار و ۱۸۰ هزار ریال و شکر مورد استفاده صنف و صنعت نیز با همین قیمت در اختیار زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) و کارخانجات قرار گرفته است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در ادامه به برنج به عنوان دیگر کالای اساسی موجود در انبارهای این اداره کل که وظیفه تامین و توزیع آن را به عهده دارد اشاره کرد و گفت: ۱۳ هزار تن انواع برنج تایلندی، هندی و پاکستانی با دامنه قیمت از ۱۰۰ هزار ریال تا ۳۱۰ هزار ریال طی فواصل مختلف در استان توزیع شده است.

وی افزود: این میزان برنج توزیع شده نیز همچون شکر طی طرح‌های ضیافت، محرم و صفر و همچنین مصوبات تنظیم بازار برای مصارف عمومی عرضه شده است.

فریدونی تصریح کرد: در حال حاضر انبارهای این اداره کل در سطح استان از موجودی قابل اطمینان و امنی در حوزه اقلام اساسی برخوردار است و هیچ گونه نگرانی در تامین اقلام اساسی مورد نیاز زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در استان تا پایان سال جاری و بعد از آن وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز