خبرگزاری کار ایران

توزیع ۷ هزار تن شکر ویژه تنظیم بازار در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۰۱

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سه ماه اول سال جدید سهیمه تخصیص یافته شکر ویژه خانوار به استان ۷ هزار تن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، حمیدرضا رجوعی رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سه ماهه اول امسال میزان روغن خام تخصیص یافته به خانوار در استان حدود ۲۹ هزار تن بوده است. از این میزان تا کنون بیش از ۸۰ درصد توزیع شده است. در حال حاضر مشکل خاصی در تامین و توزیع روغن در شبکه وجود ندارد. همچنین مجموعا ۵۱۰۰ تن روغن صنوف نیز از ابتدای سال به استان تخصیص یافته است که جذب و توزیع شده است. سهیمه‌های صنعتی نیز به صورت کشوری تخصیص داده می‌شود.

او افزود: همچنین در سه ماهه اول سال جدید ۱۰ هزار تن برنج هندی به استان تخصیص یافته است. از این میزان حدود ۶۰ درصد یعنی ۶ هزار تن در استان توزیع شده است. روند قیمت برنج هندی در سه ماه اول سال روند کاهشی بوده است و این نشان می‌دهد بازار توزیع متعادلی داشته است. در حال حاضر مشکلی در تامین برنج وارداتی وجود ندارد، اما کشش این محصول به دلیل استقبال از برنج ایرانی و پاکستانی کم بوده است. این مساله به معنای مشکل در توزیع برنج در شبکه نیست بلکه نشان می‌دهد بازار متعادل است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درخصوص توزیع شکر در خراسان رضوی ادامه داد: در خصوص شکر خانوار سهیمه تخصیص یافته به استان در سه ماه اول سال جدید ۷ هزار تن بوده است. این سهیمه به طور کامل جذب و توزیع شده است.

رجوعی با اشاره به شکر تخصیص یافته به بخش صنف و صنعت بیان کرد: در سه ماهه ابتدای امسال چیزی حدود ۵۰ هزار تن به شکر به صنف و صنعت به استان تخصیص پیدا کرده است که بخش عمده‌ای از آن جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز