خبرگزاری کار ایران

۱۸ برند برتر مشهد در همایش برندینگ خراسان ۱۴۰۱ معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۲۵

۱۸برند برتر مشهدی در دهمین همایش برندینگ خراسان با رویکرد سیستم سازی و ماندگاری برند، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این مراسم برندهای برتر در دو حوزه صنعت و اصناف معرفی شد.

در حوزه صنعت برندعنوان شایسته تقدیر تعلق گرفت به شرکت‌های؛ پارس سامان ایرانیان، حوله یاس سپید مشهد، خوشنام خراسان و صنعت بام شرق ممتاز نوین. همچنین برندهای برتر به شرکت‌های پارت لاستیک، چرم مشهد، خدمات بار هوایی سپیدبال، زعفران مصطفوی مهر ایرانیان، صنایع قهوه پارت سازان، قند تربت حیدریه، تولیدی و صنعتی سامد، کشاورزی تحقیقاتی نوین زعفران و شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک اهدا شد. 

برند اول در حوزه صنعت نیز به گروه غذایی به‌صبا رسید. در بخشی دیگر از اهدای جوایز، مدال حوزه پیشکسوتان به گروه صنایع غذایی به‌صبا و شرکت کشاورزی تولیدی زعفران سحرخیز تعلق گرفت.

برند شایسته تقدیر در بخش اصناف هم به شرکت‌های خدمات کارگزاری و بازرگانی قندچی و برند برتر اول به مانتو بلوط و در رتبه بعدی به داده پردازی آموت تعلق گرفت. 

برند اولی اصناف هم به مجتمع کیک و شیرینی ملکا اختصاص یافت و فرزانه معینی از شرکت نیان الکترونیک نیز به عنوان کارشناس نمونه حوزه برندینگ تقدیر شد.

همچنین دو برند شرکت نیان الکترونیک وشرکت نوین زعفران به عنوان برند های ممتاز خراسان رضوی بخاطر انتخاب به عنوان برند برتر در طول ده دوره همایش ،کاپ قهرمانی را دریافت کردند.

دهمین دوره همایش برندینگ خراسان با موضوع سیستم سازی و ماندگاری برند،با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران بخش های دولتی و خصوصی و فعالان حوزه های مختلف صنعتی و اقتصادی در هتل پردیسان مشهد و به همت انجمن مدیران صنایع خراسان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز