خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به کمیته امداد شهرستان خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۴۴

فرماندار خلیل آباد گفت: دستگاه های اداری برای خدمت رسانی به مردم از تمامی ظرفیت های اداری خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سید مسعود یاوری در اولین جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان با اعلام اینکه مدیران باید در رسیدگی به امور مردم جسارت از خود نشان دهند افزود: حرکت جهادی ،کار و فعالیت و بحث مهم اشتغال امروز با پشت میز نشینی حل نمی شود لذا باید مدیران در شهرستان برای خدمت رسانی از یکدیگر سبقت بگیرند.

یاوری با بیان اینکه همه دستگاه های اداری و بانک ها با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه هستند ، اظهار داشت: حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیریتی قابل مرتفع شدن است.

فرماندار شهرستان خلیل آباد بر پاسخگویی به سوالات مردم و تکریم آنان تاکید کرد و افزود: همه خادم ملت هستیم لذا باید برخورد های ادارات با مراجعین با سعه صدر و پاسخ صحیح همراه باشد.

یاوری ماموریت های محوله را برای دستگاه ها مورد تاکید قرارداد و گفت: یکی از ماموریت های ادارات دارای جامعه هدف باید شناسایی ظرفیت ها و ایجاد بازار فروش برای تولید کنندگان خود باشد.فرماندار خلیل آباد پیگیری نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن و راه و شهرسازی را مورد تاکید قرارداد.

دراین جلسه رمضانعلی عبداللهی معاون کمیته امداد امام خمینی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه امسال بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان اختصاص یافته و تا ۳۰۰ میلیارد ریال هم قابل افزایش می باشد، افزود: بانک ها باید کمک کنند تا تسهیلات اختصاص داده شده در کمترین زمان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال شهرستان نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در اختیار ۳۹۷ نفر توسط بانک ها پرداخت شده است که می طلبد با توجه به اینکه تسهیلات امسال بیش از دو برابر سال گذشته است، مدیران شعب بانک ها همکاری بیشتری را داشته باشند.

حسین اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل آباد هم در این جلسه از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به این دستگاه از محل تبصره ۱۶ خبر داد و افزود: برابر اعلام استان این تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز