خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد مازندران:

۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان دودانگه اهدا شد/خیران به کمیته امداد اعتماد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۹۹

با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران و مدیران دودانگه، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان دودانگه توزیع و چند واحد مسکن محرومین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ، مدیر کل کمیته امداد مازندران در آیین افتتاح مسکن‌محرومین در دودانگه اظهار داشت: نیمه شعبان‌ماه عبادت و استغفار و توبه است و همه ما باید با تلاش بیشتری در راه خدمت رسانی به محرومان با کمک کمیته امداد، سپاه و بسیج، سایر مسئولانر و مراکز نیکوکاری با همدلی وارد میدان کار شویم.

وی افزود: امروز با تلاش جمعی در  اهدا   ۱۵ جهیزیه به  نوعروسان تحت حمایت در دودانگه  خانواده های این افراد دلشاد شدند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این کمک رسانی ها و دستگیری از نیازمندان غرور آفرین و به برکت انقلاب، نظام، رهبری و شهداست که خیر و برکت شهدا نصیب حالمان شد. 

وی یادآور شد:  کار امداد خدمات رسانی به نیازمندان است و در این راستا تلاش خیران همراهی  همیشگی آنان  با کمیته امداد ستودنی است.

حجت الاسلام‌عالیشاه با بیان اینکه مردم باید همراه مسوولان باشند؛ تصریح  کرد:  ما هرچه داریم از  برکت ولایت  و شهدا است.

وی افزود:  به همت خیران و مسوولان و فعالان کمیته امداد، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، یکهزار و ۲۳۰ دستگاه اسپلیت، ۳ هزار دستگاه  آبگرمکن و بیش از یکهزار دستگاه یخچال  در حال توزیع است و خیران به کمیته  امداد اعتماد دارند و کمک‌می کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با کمک خیران ۸۵۰ سری جهیزیه در ایام ماه شعبان توزیع می شود و ۱۵سری از این جهیزیه ها به نوعروسان در دودانگه اهدا شد .

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان هم ۶۷۰ سری جهیزیه در استان مازندران توزیع خواهد شد.

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان از طریق سامانه امداد هوشمند و از طریق گوشی همراه امکان پذیر است و افراد نیازمند بدون‌مراجعه به کمیته امداد می توانند نیازمندی های خود را در این سامانه ثبت کنند تا با راستی آزمایی در اسرع وقت به آنان ، خدمات رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ کرامت و شأن مددجویان، کاهش بار مراجعات حضوری مددجویان و... از اهداف راه اندازی سامانه امداد هوشمند است،  گفت: در طی  ۴۵ روز اطلاعات مددجویان در سامانه امداد هوشمند بروز رسانی شد. 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:  امداد هوشمند به صورت رسمی افتتاح شد و نیازمندی ها در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: صدقه آنلاین هم راه اندازی شده و مردم نوعدوست می توانند بصورت روزانه  صدقه پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه خدمات خوبی در منطقه دودانگه به نیازمندان ارائه شده است و تصمیم داریم تا با کمک شما و برکت نظام و رهبری خدمات آنلاین به محرومان ارائه شود.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: پیشنهادات و راهکارهای شما در سامانه نظام پیشنهادات می تواند در ادامه‌مسیر و چراغ راه خادمان مددجویان باشد  تا خدمات بهتری براساس خواسته ارائه شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران یادآور شد: سال آینده باید برای ۱۶ هزار و ۵۰۰  نفر در مازندران فرصت شغلی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: در کمک به نیازمندان همه باید پای کار باشیم.

شایان ذکر است: دیدار با خانواده شهدا، دیدار و دلجویی از مددجویان ، حضور در گلزار شهدا و... از جمله برنامه های حجت الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در دودانگه بوده است.

هیچ نوعروس پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم

در ادامه این مراسم،مدیر کمیته امداد دودانگه گفت: هیچ نوعروس پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم و جهیزیه نوعروسان تحت پوشش به این افراد اهدا شد.

حسین بریمانی در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان دودانگه اظهار کرد: تاکنون هیچ نوعروس کمیته امدادی در دودانگه که سند ازدواج خود را به ما ارائه داده باشد؛ پشت نوبت جهیزیه نیست. 

وی افزود: نیازهای نیازمندان در دودانگه شناسایی و در برطرف کردن نیازهای محرومان با قوت وارد شدیم.

مدیر کمیته امداد دودانگه خاطر نشان کرد: خیران و مسوولان در دودانگه و سنگده برای رزمایش کمک های مومنانه با همه تلاش وارد عمل شدند و کمک های مناسبی در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

بریمانی افزود: با کمک‌خیران در سنگده مرکز نیکوکاری آل یاسین افتتاح شد و خدمات به افراد تحت پوشش و نیازمندان در این‌مرکز ارائه می شود.

وی گفت: در بخش اشتغال هم با اعتبارات مناسب در سال آینده خدمات در این بخش ارائه خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز