خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور وزیر دفاع؛

مراسم کلنگ زنی برج سلامت اتکا در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۵۴

مراسم کلنگ زنی برج سلامت اتکا در مشهد با حضور مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان اتکا و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، این پروژه که در محل قبلی فروشگاه اتکا واقع در میدان تقی آباد، ابتدای خیابان بهشتی واقع شده، قرار است طی مدت زمانی مشخص در ۱۷ طبقه که ۷ طبقه زیرین و ۱۰ طبقه بالایی دارد با کاربری مرکز درمانی به همراه پارکینگ و مجتمع اقامتی و تجاری متناسب با سلامت ایجاد شود.

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان اتکا نیز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها در خصوص این پروژه اظهار کرد: تاریخچه فروشگاه سازمان اتکا برابر است با استقرار نیروهای مسلح در میدان تقی آباد مشهد که در جمله پنج فروشگاه بزرگ کشور قرار داشت.

مرتضی اعلمی ادامه داد: از سال ۹۳ تصمیم بر این شد که با تعطیل شدن فروشگاه، این محل تبدیل به یک مرکز درمانی شود و مجوز بازسازی و تجدید بنا نیز از شهرداری اخذ شد.

وی گفت: تصمیم بر این شده که ما با همکاری خوب آقای امیر باقری مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع این پروژه را تحویل آنها و سازمان فنی اکتشاف بدهیم تا به بهره برداری برسد

وی افزود: این پروژه تبدیل به یکی از بزرگترین و کامل ترین مراکز خدمات درمانی که خدمات مرتبطی با این هم برنامه ریزی شده است مثل خدمات ارائه تامین و فروش تجهیزات پزشکی، داروخانه ها و هتل بیمارستانی می‌شود، 

وی با اشاره به کنترل ترافیک این ساختمان گفت: پنج طبقه منفی به صورت پارکینگ قرار خواهد گرفت و دو طبقه فوقانی تبدیل میشود به اقامتگاه برای زائرانی که نیاز به خدمات پزشکی و اقامتگاه دارند تا در آنجا مستقر شوند ، خدمات این اقامتگاه علاوه بر خانواده نیروهای مسلح برای تمامی هموطنان عزیز و زائرین قرار خواهد گرفت .

مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکرم که توفیق شد در روز ولادت امام رضا(ع) در جوار ایشان، یک اقدام خداپسندانه را در اینجا شاهد باشیم.

امیر باقری با بیان اینکه اتکا در سراسر ایران در راه خدمت رسانی به نیروهای مسلح فعالیت می‌کند، بیان کرد: اتکا و بنیاد تعاون وزارت دفاع در ظاهر با اینکه مجموعه های اقتصادی هستند، در واقع فقط خدماتی می‌باشند و هرچه هست برای ارتقا معیشت نیروهای مسلح است.

مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع با اشاره به تاکید وزیر دفاع بر استفاده از مراکز بدون کارکرد در کشور، تصریح کرد: امروز باید از ظرفیت هایی که وجود دارد، استفاده های بهینه را کرد و قطعا تبدیل این مراکز به مراکز خدماتی کاری شایسته خواهد بود.

باقری اضافه کرد: باید به درستی از امکانات و سرمایه های خوابیده استفاده کنیم و برای این پای کار آمدیم تا با حرکتی جهادی و سرعتی بالا کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز