خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

دومین کافه کارآفرینی خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۸۰

با حضور مدیران استانی، فرمانده نیروی انتظامی،شهردار و دیگر مسئولان شهرستان های مشهد و شاندیز، دومین کافه کارآفرینی استان در شهر رویایی پدیده مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدامین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حاشیه این افتتاحیه گفت: پس از راه‌اندازی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و در راستای رسالتی که در این زمینه بر عهده داشتیم، بستری را جهت شکوفا شدن خلاقیت و ایده‌های نو که منجر به شکل‌گیری کسب‌وکارهای نوین شود، در قالب کافه کارآفرینی ایجاد کردیم.

وی افزود: این کافه کارآفرینی، در راستای توسعه فرهنگ کار و با همیاری کانون کارآفرینان، شرکت پدیده سلامت، شتابدهنده لوتوس، شتابدهنده کالومین و دیگر فعالان این حوزه تحت عنوان کافه کارآفرینی دژ در شهر رویایی پدیده افتتاح شد.

وی اظهارداشت: تلاش داریم تا کافه های کارآفرینی مختلفی را به منظور اتصال کارآفرینان، صاحبان ایده، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، صنعتگران، سیاست‌گذاران و افراد جویای کار با هدف رونق فضای کارآفرینی، رشد خلاقیت و شکوفایی ایده‌های کسب‌وکار و شبکه‌سازی در مشهد و دیگر شهرهای استان مورد بهره برداری قرار دهیم.

بابایی طرح کافه کارآفرینی را زمینه مشارکت کارآفرینان در ارائه مشاوره های تخصصی به مجریان طرحهای اقتصادی عنوان کرد و افزود: فعالان اقتصادی و کسانی که برای اجرای طرحهای کارآفرینانه با مشاوره می توانند در ارتباط با بهبود فضای کسب و کار در کافه با ایده های نو مشارکت داشته باشند و با مشارکت دانشجویان در سطح دانشگاهها، ایده ها و نوآوریها جمع آوری شود.

محمودجانی درمیان رئیس کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی کشور نیز در این برنامه گفت: یکی از مشکلات اصلی در ابتدای شکل گیری هر کسب و کار و استارتاپ، نبود یک پاتوق ثابت و تخصصی جهت گرد هم آمدن اعضای تیم است.

وی افزود: کافه های کارآفرینی،  با ایجاد یک فضای نوآورانه و جذاب محلی ایده آل برای جلسات و فعالیت های گروهی و همفکری های استارتاپی است.

جانی درمیان ادامه داد: در کافه های کارآفرینی با توجه به تجربه و شناختی که از طرفین فوق داریم و همچنین ارتباط مؤثر با مسئولین دستگاه‌های اداری، در قالب یک دورهمی دوستانه بین طرفین اتصال برقرار کرده و تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون موانع پیش روی آنان را با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاه ها برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز