خبرگزاری کار ایران

کلنگ احداث مرکز آموزش و سلامت خیریه نیلوفران مهدی به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۷۸

آیین کلنگ زنی پروژه خیریه آموزش و سلامت مؤسسه نیلوفران مهدی (عج) در روستای گوارشک مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، این پروژه طی مدت ۳ سال و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طبق وصیت مرحوم زمانیان گوارشکی و مشارکت سایر خیرین ساخته خواهد شد.

رئیس اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق خراسان با بیان این که هدف از احداث این پروژه که وصیت مرحوم زمانیان گوارشکی گفت: ساخت درمانگاه و مدرسه در منطقه گوارشک و برای استفاده عام مردم بوده است و بر اساس خلا های موجود در محل و بروزرسانی طرح قرار است در ۹ حوزه خدمت رسانی به مردم انجام پذیرد.

امیرحسین جوانبخت در ادامه گفت: مهم‌ترین حوزه های خدمت رسانی به مردم در این منطقه هنرستان شبانه روزی با قابلیت اسکان دختران، درمانگاه درمانی، مرکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و مهم‌ترین آن مرکز رصدخانه آسیب های اجتماعی و مطالعات پژوهشی این حوزه است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: قرار است این پروژه طی مدت ۳ سال و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان که از محل همت عالی و مشارکت های مردمی تامین می شود به بهره برداری برسد.که در مجموع   ۴۰۴۰ روستا دارای مزیت در کشور توانمند سازی می شوند.

علی آقا محمدی افزود: از بین ۳۹ هزار روستای موجود در کشور که جمعیتی معادل ۲۰ میلیون نفر را تشکیل می دهند، ۱۳۳۰۰ روستا دارای مزیت های نسبی و یکپارچگی هستند که از این تعداد ۴۰۴۰ روستا را به عنوان پایلوت انتخاب و محور توسعه قرار می گیرند که روستای گوارشک دهستان درزآب یکی از این نقاط مستعد و مخاطب هدف است.

همچنین حسین داوری فرماندار مشهد طی سخنانی قول داد به ازای هر مددجوی توانمند ساز شده این مرکز یکصد میلیون تومان وام قرض الحسنه داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز