خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

برنامه‌های فرهنگی شهرداری تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۱

توجه به حوزه فرهنگی شهرداری و عملکرد فرهنگسرا از جمله دغدغه‌های این روزهای شورای چهارم است که در جلسات خود با مسولان فرهنگی شهرداری به دنبال بررسی و بازنگری برخی موارد هستند.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر مشهد بر توجه و تقویت بر برنامه‌های فرهنگی شهر مشهد تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، توجه به حوزه فرهنگی شهرداری و عملکرد فرهنگسرا از جمله دغدغه‌های این روزهای شورای چهارم است که در جلسات خود با مسولان فرهنگی شهرداری به دنبال بررسی و بازنگری برخی موارد هستند در همین رابطه حجت‌الاسلام حسن علی اخلاقی امیری از رویکرد مثبت این دوره از شورا‌ها در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: اینکه چه برداشتی می‌توان نسبت به عملکرد گذشته شهرداری داشت با ید مورد بررسی قرار گفته و به لحاظ مبانی ارزیابی شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد رویکرد فرهنگی شورا را موجب فراهم شدن زیر ساخت‌های سایر بخش‌های مدیریت شهری خواند و اعلام کرد: با توجه به وجود مضجع شریف اما رضا(ع) و نقش مذهبی این شهر برنامه‌های فرهنگی شهرداری نیازمند تقویت بیشتری خواهد بود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این عرضه بر تداوم این همکاری‌ها در جهت بهبود شرایط به ویژه همزمان با ولادت امام رضا(ع) تاکید کرد و گفت: از کارکنان و مسولان بخش‌های مختلف فرهنگی شهرداری می‌خواهیم در شرایط فعلی با قوت بیشتر درجهت اجرای برنامه‌های فرهنگی گذشته قدم بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز