خبرگزاری کار ایران

ساختمان اداری اداره کل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی با 6 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۳۲

ساختمان اداری اداره کل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی با حضور رئیس بنیاد شهید با زیربنای 5 هزار مترمربع و اعتبار 6 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند، ساختمان اداره کل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی با حضور حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید با زیربنای 5 هزار مترمربع در 3 طبقه و با اعتبار 6 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمد‌علی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید در این مراسم، اظهار کرد: خراسان جنوبی 2 هزار ‌شهید، 4 هزار ‌جانباز و تعدادی آزاده تقدیم انقلاب کرده و ‌که خدمتگذاری به این عزیزان برای ما افتخار است.
 
معاون رئیس جمهور افزود: همه ملت ما باید خدمتگزار خانواده شهدا باشند زیرا اگر ما امنیت، آرامش، پیشرفت و قدرت داریم به برکت ایثار شهدا‌و جانبازان است و ما می‌خواهیم خدمتگذار این افراد از جامعه باشیم.
شهیدی‌محلاتی گفت: باید در طول سال از خانواده شهدا دیدار و دلجویی کرد و من هر استانی که می‌روم با خانواده شهدا دیدار می‌کنم.
 
رئیس بنیاد شهید با گلایه از این‌که قدیمی‌ترین ساختمان‌ها به بنیاد شهید تعلق دارد، تصریح کرد: ما جامعه‌ای بزرگ هستیم که بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر  جمعیت زیر پوشش بنیاد شهید است و اداره این جمعیت سخت است.
 
شهیدی محلاتی خاطرنشان کرد: همکاران ما تلاش می‌کنند در خدمت این جامعه  باشند اما مشکلات، کمبودها و نارسایی‌ها بسیار زیاد است و گرچه  در حد توان کار می‌کنیم.
 وی با بیان این‌که بنیاد شهید سه سال متوالی است که از سوی دولت به عنوان دستگاه برتر لوح برتر می‌گیرد، بیان کرد: بنیاد باید به گونه‌ای باشد که خانه جامعه هدف باشد و هرگاه خسته شدند به بنیاد شهید بیایند، و معتقدیم باید با روی گشاده، اخلاق نیک و رفتاری خوش برخورد کنیم زیرا خدمت به این جامعه هدف عبادت و افتخار است و وظیفه عمومی برای همه است.
 
رئیس بنیاد شهید گفت: برخی‌ها می‌گویند هر چه هست برای خانواده شهدا است اما من می‌دانیم اینها چه درد و رنجی‌هایی دارند و آنهایی که مخالف با فضای انقلاب هستند نمی‌توانند آنها را درک کنند و ببینند اما ما خود را خادم آنها می‌دانیم و از خدا خواستیم توفیق به ما بدهد تا زمانی که هستیم به آنها خدمت کنیم.
 
بنیاد شهید شهرستان‌های زیرکوه، درمیان و خوسف فاقد فضای اداری هستند
ناصر خوش‌خبر معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: افتخار همه مدیران در خراسان جنوبی این است که بتوانند کاری را برای خانواده شهدا و جانبازان انجام دهند.
 
وی با اشاره به این‌که خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه در بخش درمان خانواده‌های جانبازان و والدین شهدا است، افزود: هر چند دلسوزی رئیس بنیاد شهید بر کسی پوشیده نیست اما در حوزه سخت‌افزاری در شهرستان‌های زیرکوه، درمیان و خوسف فاقد فضای اداری هستیم.
 
معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: جامعه ایثارگری دارای مشکلات زیادی است اما نیروهای پا به کار توانسته‌اند در حد توان خود نیازها را پاسخگو باشند و در بحث درمان نیز تاکنون زحمات زیادی کشیده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر