خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛

پلیس به دنبال نهادینه کردن امنیت روانی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۳

گسترده بودن جرائم در فضای مجازی هوشیاری دوچندان پلیس را طلب می‌کند تا با اقدامی به موقع امنیت روانی مناسب برای مردم فراهم آورد.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در آئین تودیع و معارفه رئیس پلیس فتای استان گفت: پلیس به دنبال نهادینه کردن امنیت روانی در جامعه است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فتای غرب استان تهران با حضور سرهنگ گلزاری، جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، روسای حفاظت اطلاعات، بازرسی، روسای پلیس‌های تخصصی، معاونان و مدیران استانی در دفتر پلیس فتای استان برگزار شد.

گلزاری در این مراسم گفت: گسترده بودن جرائم در فضای مجازی هوشیاری دوچندان پلیس را طلب می‌کند تا با اقدامی به موقع امنیت روانی مناسب برای مردم فراهم آورد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران عنوان داشت: یکی از اهداف مهم پلیس نهادینه کردن امنیت روانی در جامعه است که در این راستا از کمک و مشارکت مردم استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی مسئولان، ایمن سازی افراد جامعه در برابر هجمه‌های فرهنگی است، گفت: این ایمن سازی تنها با برنامه ریزی هماهنگ و دراز مدت کلیه دستگاه‌های ذیربط برای گسترش شناخت معارف اسلامی و باورهای اصیل دینی موثر خواهد بود.

در این مراسم از زحمات سرهنگ تراب نوراللهی، رئیس اسبق پلیس فتای غرب استان تهران قدردانی و سرهنگ اصغر باقریان به عنوان رئیس پلیس فتای استان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز