خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری کردستان:

تعامل با پلیس بسترساز امنیت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۰

ارتقای امنیت اجتماعی در استان نیازمند تعامل بیشتر مردم با پلیس است. / معتقدیم اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاهسازی و ارتقای فرهنگ جامعه دارند.

ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ارتقای امنیت اجتماعی در استان نیازمند تعامل بیشتر مردم با پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا درسنندج، طارق کمالوند امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج، بر همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مردم و دستگاه های اجرایی استان با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: با وجود امنیت است که سرمایه های اجتماعی و اقتصادی در مسیر حرکت هدفمند و صحیح قرار گرفته و حرکت خلاف در این مسیر باعثمختل شدن امورات می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه محوری و مشارکت مردم در تولید امنیت اولویت نیروی انتظامی است، تصریح کرد: بحثپلیس پیشگیری یک رده تخصصی است که عمده کار آن به رده کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و سرویس‌دهی آنان به مردم مربوط می‌شود.

کمالوند با بیان اینکه کار پلیس پیشگیری در جامعه شامل پیشگیری کیفری و غیر کیفری است، افزود: موضوع پیشگیری کیفری در دستگاه قضا و انتظامی و برخورد با مجرمین به منظور عبرت گرفتن افرادی است که قصد تعرض به جان و مال مردم را دارند.

رئیس پلیس پیشگیری کردستان، آموزش به مردم برای افزایش آگاهی آنها را ضرورت دانست وگفت: آموزش در افزایش اگاهی مردم نقش موثری دارد و می توان از طریق مدارس، ادارات، مجامع عمومی، ائمه جمعه و فرهنگیان به خوبی این اطلاعات را انتقال داد.

کمالوند در پایان سخنانش به نقش بی بدیل رسانه در افزایش مشارکت و همگرایی مردم با پلیس اشاره کرد و یادآور شد: معتقدیم اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاهسازی و ارتقای فرهنگ جامعه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز