خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتا:

اجازه نمی دهیم فضای مجازی حیاط خلوت بزهکاران مواد مخدر شود

کد خبر : ۱۸۱۷۹۹

با توجه به حجم وسیع استفاده اقشار مختلف جامعه از بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی، متاسفانه بزهکاران نیز جذب این فضا شده و در اقصی نقاط دنیا، عده ای بدنبال سوءاستفاده از فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی، جهت انجام انواع فعالیت های مجرمانه خود هستند.

رییس پلیس فتا(پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی) غرب استان تهران گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد، فضای مجازی به حیاط خلوت بزهکاران مواد مخدر تبدیل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر، سرهنگ «اصغر باقریان» در کارگاهی که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر(پنجم تا دوازدهم تیر) برگزار شد، با اشاره به فعالیت چندین میلیون صفحه، سایت و وبلاگ ترویج و فروش مواد مخدر در سراسر دنیا افزود: پلیس فتا تمام تلاش خود را جهت مقابله با چنین فعالیت هایی به کار خواهد بست.

وی تصریح کرد، با توجه به حجم وسیع استفاده اقشار مختلف جامعه از بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی، متاسفانه بزهکاران نیز جذب این فضا شده و در اقصی نقاط دنیا، عده ای بدنبال سوءاستفاده از فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی، جهت انجام انواع فعالیت های مجرمانه خود هستند.

رییس پلیس فتا ادامه داد: در این میان بزهکاران حوزه مواد مخدر نیز از سایر هم مسلکان خود در سوءاستفاده از فضای مجازی عقب نمانده و اقدام به تاسیس سایت هایی برای تبلیغ، ترویج و فروش این مواد افیونی کرده اند و حتی برخی از این سایت ها اقدام به آموزش چگونگی ساخت مواد مخدر در آشپزخانه منازل می کنند.

باقریان گفت: از این رو پلیس فتا با تمام توان در مقابل فعالیت چنین سایت هایی ایستاده و برای مقابله با عوامل ایجاد چنین صفحاتی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز