خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان؛

کوتاه‌ترین توقف خطوط تولید فولادمبارکه برای صنعت کشور خسارت به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۲۴

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان گفت: حتی کوتاه‌ترین توقف خطوط تولید شرکت فولادمبارکه برای صنعت کشور خسارت به همراه دارد.

به گزارش ایلنا، فلاطون زاده، مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان در بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه گفت: بنده به عنوان یک ایرانی بر خود می‌بالم که چنین صنعتی معظمی را در کشور داریم و می‌توانیم مواد اولیه بیش از ۳ هزار واحد تولیدی و کارخانجات دیگر را از این شرکت تامین کنیم.

وی ادامه داد: به جاست از تک تک کارگران و مسئولین شرکت فولاد مبارکه قدردانی نمایم که با همت والای خود در این شرایط تولید را زنده نگه داشته اند.

فلاطون زاده اظهار کرد: بازدید امروز ما به اتفاق مدیرعامل محترم شرکت گاز برنامه‌ریزی شد و ارزیابی بنده از دیدار سودمند امروز این است که عدم آگاهی هر بخش از دیگری باعث شده بود همکاری‌ها تا حدی به صورت جزیره‌ای باشد و امروز با ارائه گزارش مشکلات از سوی مدیران فولاد مبارکه به این نتیجه رسیدیم که فولاد مبارکه را نه بعنوان یک تولیدکننده صرف و در یک نقطه، بلکه به عنوان یک فرایند تولیدی کشوری ببینیم که حتی کوتاه ترین توقف می تواند صدمات و خسارتی را برای این شرکت و صنعت کشور به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز