خبرگزاری کار ایران

امرایی خبر داد:

سرمایه گذاری ٣٨٠٠ میلیارد تومانی در بزرگترین کارخانه کنسانتره شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۰۴

مدیرعامل فولاد سنگان گفت:۳۸۰۰ میلیارد تومان هزینه تولید این پروژه شده و با راه اندازی این کارخانه رتبه سوم تولید کنسانتره در کشور را بدست خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف، دکتر علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کنسانتره شرق کشور با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب که معدن باید جایگزین نفت شود، اظهار کرد: ما به نوبه خودمان به این دستور مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد تا باعث اقتصاد درون‌زا شویم.

وی در ادامه گفت: به دلیل کمبود مواد اولیه در کشور و تکمیل زنجیره تولید فولاد مبارکه کارخانه کنسانتره‌سازی در این نقطه از کشور راه‌اندازی شد. ۳۸۰۰ میلیارد تومان هزینه تولید این پروژه شده و با راه اندازی این کارخانه رتبه سوم تولید کنسانتره در کشور خواهیم شد و طولانی ترین نوار نقاله را خواهیم داشت. 

 امرایی افزود: از مزایای خاص این طرح این است که برای اولین بار در کشور سیستم آبگیری باطله را در کشور راه اندازی کردیم و ۵۰ درصد آب مصرفی دوباره به چرخه برمی‌گردد و این چنین به محیط زیست نیز توجه شده است. این طرح در اوج تحریم‌ها کارش را آغاز کرد و در شرایط همین تحریم‌ها نیز افتتاح شد. به این ترتیب تمام برنامه‌های نرم افزاری‌ به دست کارشناسان ایرانی انجام شد و با تمام پیچیدگی هایش تمام کارها توسط خودمان نهایی شد.

وی در پایان تاکید کرد: خط دو این پروژه نیز کاملا آماده است اما چون اولین تجربه ماست برای کمتر کردن ریسک کار در دو فاز این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز