خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مس شهید باهنر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۸۲

مجید ضیایی مدیرعامل مس شهید باهنر شد

به گزارش ایلنا به نقل از مس شهید باهنر، در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مس که با حضور  عبودی و لطیفی از شرکت صدر تأمین و هیأت‌مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر در محل دفتر مرکزی  انجام شد، از تلاش‌های امینی کافی‌آباد در طول دوران مدیرعاملی و علینقی‌پور در دوران تصدی سرپرستی شرکت، قدردانی و در ادامه ضیایی نیز ضمن تشکر از زحمات تمامی مدیران و کارگران پرتلاش شرکت صنایع مس شهید باهنر اهداف و سیاست‌های پیش روی این شرکت را تبیین کرد.

مدیرعامل جدید شرکت در اولین روز شروع کار، با سفر به کرمان  و حضور در مجتمع مس باهنر در بازدید از خطوط تولید و واحدهای مختلف جنبی، از نزدیک با کارگران این شرکت آشنا و در نشستی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت اعلام داشت: بحمدا… مجموعه مس باهنر در حال حاضر در زمینه تولید محصولات متنوع خود و نیز در زمینه بازار سرمایه از اقتدار کافی برخوردار است و جا دارد از همه تلاش‌های انجام شده تا امروز قدردانی شود.

وی در ادامه بیان داشت: اگر نیت همه خدایی باشد به یقین توفیقات الهی نیز شامل همه ما خواهد شد.

ضیایی در ادامه نکاتی درباره برنامه‌های آتی شرکت ارائه کردند.

ضیایی سابقه مدیرعاملی شرکت‌های زمزم کرمان، شیشه‌سازی مینا، فولاد کاوه شرق و معاونت چند شرکت‌صنعتی و معدنی از جمله فولاد کاوه جنوب کیش را در کارنامه خود دارد. شرکت مس شهید باهنر با بیش از 30 سال سابقه، در زمینه تولید محصولات مسی و آلیاژهای مس از قبیل انواع ورق، تسمه، لوله، مفتول و مطلس(پولک سکه ) فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز